Saturday, April 23, 2011

דיסקלואז'רס

ככה יראה רטרו עוד 20 שנה.

disclosure///
אם יש ז'אנר שהוא אבאוט טו בלאו אפ זה כנראה הפיוצ'ר גארג', מי שלא חי תחת ההשפעה של אנגליה בשנים האחרונות, הפיוצ'ר גאראז' נשמע כמו פרוגרסיב דאבסטפ אקפירמנטלי עם כל מיני אלמנטים מIDM וכו', כמו גירל יוניט, ספלקיור, פולטי.די.אל וקוסמין טי.אר.ג'י. הקטע המיוחד בדיסקלואז'ר הוא ההשפעה הכבדה של ה2-סטפ. ובלי קשר- שהם ממש כיפים והרבה פחות דאונרים ואפרוררים מרוב בפיוצ'ר גאראז'.




ϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟ

ϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟ
slime///

Slime - Caffeine (feat. Gaskel Greed) by Slime Music
דבר שלמדתי ביומיים האחרונים: סליים זה לא רק להקת פאנק רוק גרמנית משעממת תחת, זה גם םרודוסר שכרגע רייזינג אול אובר דה קולג' סאונד. סתם, אבל הקולג' סאונד בשילוב עם בלדת האאוטסיידר'ס מיוזיק הזו, עם כמה שהיא אינסטרומנטלית- היא בטח הדבר הכי אוטוביוגרפי ששמעתי בחיים שלי. פור שור, אין אחד מכם שקורא את זה ולא מבין שהמוזיקה הזו היא ה-סאונדטראק לסיטואציה שהוא היה בה, לפחות פעם אחת. אם זה ישיבה בבית לבד, מול הטלוויזיה אחרי שזרקו אותך, אם אלו הסו-קולד חברים שהשאירו אותך לבד לחכות שההורים יביאו לאסוף אותך ב3 בלילה כשאתה בן 15, או סתם אם השלמת עם מישהו אחרי מריבה.

ϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟϟ


ריסנטלי מהוול של תום קורן: שמעתי את זה לפני שלושה חודשים בפעם הראשונה, לא התלהבתי במיוחד וטוטאלי שחכתי מזה, באיזה שלב לפני שבועיים התחלתי לזמזם משהו ולא הבנתי מאיפה הבנזונה הזה הגיע, השקעתי בערך שעתיים של חיפושים בכל האייטוינס עד שהגעתי למסקנה שזה כנראה היה ביוטיוב ופשוט נכנעתי. ואז תום פרסמה את זה. אם את קוראת פה, אז  כאילו, תודה ענקית!

No comments:

Post a Comment