Friday, December 10, 2010

0Oםoס

ערוץ 2 מצחיקים אותי כל פעם מחדש! הפעם המהדורה הייתה משעשעת במיוחד עם כתבת פרופיל על דייל צ'יהולי לכבוד התערוכה החדשה שלו בארץ שהייתה מלאה בקלישאות זכוכית כמו: "לשבור את תקרת הזכוכית של עולם האמנות" ועוד קלישאות כושלות. ואחר כך כתבה על הפנימייה של בארסה שכלל ניתוח פסבדו-אינטיליגנטי לסופר קלאסיקו -פגישה בין יריבות של יותר מקבוצות כדורגל אלא חבלי ארץ מרקע סוציולוגי בלה בלה בלה-.

***************
אני מאמין שזו הייתה מיכל ישראל, כתבת נענע 10 המוערכת שדיברה אז על סאמר קאמפ -צמד סינת' פופ שאני באמת מחבב נורא- בהשוואה לבת'אני קוסנטינו -שאני ממממממש מחבב לאחרונה מאז הבארן הטוויטרי שלה על קאשה- וניית'ן וויליאמס -שאני מתקשה להבין- במין פארפאזה לכיתה במצב כמעט אבסורדי שבו ניית'ן ובת'אני הם למעשה ה"מאגניבים" -אני מאמין שהיא לא התכוונה למקובלים באמת, למרות שאני חושב שהיא כן השתמשה במילה מקובלים. עוד פעם, מיכל אם את קוראת את זה ולא את דיברת על זה. מחילה- בעוד שסאמר קאמפ אמורים להיות החנונים ששומעים מוזיקת שוליים ורואים סרטי אייטיז של ג'ון יוז ועושים סינט' פופ נוסטלגי עם פלאשבקים לימי מועדון ארוחת הבוקר וסאמפלים מסרטים של, איך לא: ג'ון יוז. כל ההגקשמה המעייפת והמויזעת הזו היא בעצם כדי לחלוק על מיכל -או לא מיכל-.
החנונים של כיתת אינדי מחזור 2010 הם- כלומר בעיקר היא קומפיוטר מג'יק -דניאל 'דאנז' ג'ונסון. יש עuד איזה שניים אבל הם רק ללייבשואוס אז אני רק אזכיר את השמות שלהם: ג'יימס מורלי וג'סטין קולס- היא למעשהל א תגלית מרעישה וסהיר להניח שאם הגעתם לבלוג הזה אתם כבר מכירים אותה. היא למעשה עושה את הפופ שלה על גלו-פי והיפנגוגי עם השפעה גדולה מאד מהצ'ילווייב.למעשה היא כל כך חנונית שהיא מדברת הרבה מאד על ביה"ס בשירים שלה, מתיתשהיא לא מדברת על רומנים-טינאייג'רים איטיים, או על צפייה בערוצי מדע.
למעשה לשירים האלו הכיראוכרפייה הכי פומפוזית שתוכלו להוציא בלי להוציא את עצמכם מטומטמים תהא הנעת הראש מצד לצד ולרקוע ברגל לפי הקצב. אפילו האתר שלה, שאם היה משוטט לו חופשי בחלל נס"'א כנראה היו מאתרים אותו וזועקים מרוב שמחה על מציאת גלקסיה חדשה. כל מה שנותר לי הוא להזדהות תוך כדי עצב קטן, לשמוע- ואז להתעודד.


mp3: computer magic- the end of time
mp3: computer magic- evreyone feels that way sometimes
mp3: computer magic- science channel 9

***************
Ra cailum הוא פרוייקט יחיד של איזה אחד משיקגו- אנת'וני שםמסובךכלשהו, היא גם עושה גלו-פי סטייל צ'ילווייב אבל עם דגש עמוק יותר על האלקטרוניקה- ואני באמת מתכוון לזה כי המוזיקה שלו מושפעת באופן די כבד ממוזיקת אמביינט ומטרנד הברייק-ביט של המחצית השניה של העזור הקודם -בעיקר מזוהה עם הIDM-, קשה לי להגדי בה מלא שמדובר בIDM,  משתי סיבות: קשה לי להגיד שמדובר במזויקה אינטיליגנטית במיוחד, היא בטח יותר אינטיליגנטית מהרדיו שלנו- הרבה יותר- וללא ספק במוזיקה שחנון הכין -מספיק להסתכל על הארטוורק כדי להבין שחנון הכין את זה. בעצם מי שלא הבין את זה רק דרך השם שלו כנראה לא חנון אמיתי.-. הסיבה השניה היא שפשוט נורא קשה לי להגיד שמדובר באיזושהי צורה של מוזיקת דאנס, אולי בטראקים שלא  שמעתי. אני חייב להודות שאותי הוא לא תפס במיוחד, אבל שמתרגלים לכל הקטע שלו הוא נעים במיוחד ומעולה לשעה שבה אתה צריך לחשוב מתמטיקה -אולי כאן נכנסת האינטיליגנציה- למרות שכאן הדאנס מת-, בינתיים בבאנד קאמפ שלו הוא מציע EP ועדו אלבום אחד. נסתפק בזה בינתיים (:


Ra Cailum (באנדקאמפ.)

בון-א-פטיט.

***************

ד"א, שחכתי מזה, אפיל ושאין לזה קשר כל כך לפוסט עצמו. אתמול NME חשפו את מה שוהלך להיות ככל הנראה הסופרגרופ המדובר ביורת של 2011 הליברטינז+ארקטיר מאנקיז+בייבישאמבלס+סופרי פיורי אנימלס= דה באטלטופ באנד. בינתיים יש רק שיר אחד, ככל הנראה מהצ'ריטי אלבום שיצא באפריל של 2011. 


mp3: the bottletop band- the fall of rome

No comments:

Post a Comment