Wednesday, December 8, 2010

anti-witch house movement

הרבה דברים מתרחשים במרתפים החשוכים של עולם האינדי, חלקם מעניינים- רובם פחות. הדבר הגדול האחרון שיצא משם, נשמ עבאמת כאילו יצא מהמרתף- מאובק, מעופש, לא מובן- כמו למצוא צעצוע שהיה של אחים גדולים, אבל לך הוא חדש. כבר דיברתי הרבה על הוויצ' האוס בבלוג הזה, ואני לא חשבו שיש עוד הרבה מה להוסיף על זה, כי המצב שם הוא מצב די סטטי, מין סטטוס קוו כזה שלפחות בינתיים- אין מה לחדש.
בכל אופן, משהו קרה ב28 באוקטובר, זה לגמרי נשמע כמו בדיחה, ברצינות, אבל דווקא לאחת מהתנועות האיזוטריות ביותר בעולם האינדי- קמה תנועת נגד. אנשים בקושי הספיקו לעכל את הוויצ' האוס והם כבר צריכים להתמודד עם משהו, שלפי כל עמת מידה הוא כל דבר שאנחנו מכירים ועוד קצת.
אני באמת לא מבין גדול, ולכן פשוט אצט את דברי לאסט.פמ שכנראה יהיו הרבה יותר הגיוניים מכל מה שאגיד:
Phenomena that occurred as negative, ironic, sarcastic, satirical or attacking reaction to the witch house movement, which often includes music conceived as opposite to witch house or made as form of reaction chilly one or, sometimes, as very fast (SPACE SLAVE TRADE) rave, blog house, break-core or avant-garde, in some cases in the form of a compilation gathering music that existed before witch house emergenceFuck NoOoOO, but very similar, which entails for example - drone, hip-hop, dubstep, etc. in some cases it is organised as hoax witch house (†∆†). All these phenomena are accepted by the witch house, by absorbing nature of its strategy, that can be described as a negative imprint of the current hyper-capitalist pop productions, therefore, this tag is associated with in the witch house family tag, and is a significant part of its discourse.
כמו שההסבר מספר, וכמו שהתחלתי מקודם- אבל משום מה קו המחשבה הוביל אותי אחרת- ב28 באוקטובר השנה יצא אוסף ציני עם שם ציני אפילו יותר -וגאוני הרבה הרבה יותר- Fuck NoOoOO. אפילו העטיפה אנטי-וויצ'-האוס-ית.
albun: Fuck NoOoOO.zip (מדיהפייר)

No comments:

Post a Comment