Sunday, December 19, 2010

k

***************

אני לא משמ מצליח להבין מה with moths עושים בחלטורה שהם קוראים לה הרכב, אבל זה עובד, בעיקר  בגלל ששמעתי את השיר האחרון שלהם לפני שראיתי את סרט החדש -והמצויין, אבל מדכא באופן יוצא דפן- WINTER'S BONE. אני לא בטוח שיש הרבה שיריםש היו מכניבים אותי למוד שהסרט הזה דורש יותר טוב. אם הייתי צריך לחשוב בכל מקרה על איך להעביר לכם את זה זה כנראה היה מסתכם בדאונר-וויצ'-האוס. יש בו פשוט משהו הרבה יותר אפל מהרגיל ומין בלאק-מטאל אטטיוד.


***************

ועכשיו לוויצ'-האוס-דאונר עם טוויסט שונה, הרבה הרבה דרון-אמביינטי אפל שמזכיר קטעים מסויימים מהתקופה שהדארקוייב עניין מישהו. DEER †EΔR, עושים בדיוק את השיט הזה, ועושים אותו ממש לא רע האמת. האמת שממש ניסיתי וחיפשתי דברים על הגיג הזה ולא צאתי כלום, האינטרנט כמעט וריק -חוץ מהמייספייס- מעוד צאצאים של השיט הזה, אני אפילו הראשון שהקשיב לחרא הזה בלאסט.פמ, זה לא קורה לי הרבה...
mp3: DEER †EΔR- come back to mine


***************

No comments:

Post a Comment