Thursday, December 9, 2010

Running out of you

אובססיה אחרונה שלי- אמנם לא גדולה במיוחד- היא קיפ שלי אין את'ניס. אפשר אפילו לראות הבעת הערכה ואינטרפטציה אישתי שלי לשם של הלהקה בשינוי קטן שנשעה בבלוג. הניו אקט שופע ההייפ מהחודשים האחרונים - דיברתי עליהם עוד בימי ישראבלוג! אמרתי לכם!- האמת שאני לא אוהב יותר מידי מהם, אבל את מה שאני אוהב- אני אוהב! וזה בעיקר הטראק "Running out of you" מהEP שהוא בעצם הריליס היחיד שלהם אם אני לא טועה "In Love With Dusk" שיצא תחת הלייבל פורסט פמילי. זה חתיכת שיר. ברצינות, אחד מהאהובים עלי השנה, אני שחבו שאפילו הכנסתי אותו לרידרס פול של פיצ'פורק לסיכום 2010, אבל זה נושא אחר ואני לא כנס עוד פעם ברגשות האמביוולנטים שלי אל פיצ'פורק.
העניין הוא שכנראה אני לא היחד שמצא משהו בשיר הזה כי בתקופה המאד קצרה שהוא משוטט ברשת -ותאמינו לי שהוא לא משוטט הרבה כי לקח המון זמן למצוא הורדה שלו- כבר הצלחתי למצוא לו שני ריוורקים מדהימים.

כמובן, לפני הכל, שיר המקור:


mp3: keep shelly in athens- running out of you

ואז, בא דייב הוק (אקא- ממורי טייפס), עוד אחד שהוציא אבום צ'ילווייב ממכר ומורט עצבים השנה -באמת.. די..- ונתן לשיר מין פרספקטיבה סבנטיזית שמשום מה מזכירות לי אופרת סבון, אבל כזו שפשוט לא בא לי שתגמר, כזו שנוח שהיא שם, לא משנה כמה היא נמשכת, אבל באיזשהו שלב המציאות היכתה בי והשיר נגמר, זה היה חבל, אבל גיליתי שהאייטיונס על ריפיט. זה היה כיף! ל4 פעמים הראשונות, אחרי זה זה קצת נמאס, בכל מקרה, מבחינת ההוויה הוא יורת כיף מהמקור, אבל אני שבחו שהוא פחות טוב, יכול להיות שיחלקו עלי, אני חשוב שפשוט החלקתי על הראש...


mp3: keep shelly in athens- running out of you (memory tapes rework)h

הקטע הבא הברה יותר ברור, בכל מובני הסמנטיקה של המילה ברור. הריוורק של דניאלרדאל (DannielRadall, באנדקאמפ. דיג איט. אתם יכולים להחליט כמה לשלם!)  הפך את השיר הזה לכ"כ ברור שאני כבר לא צריך לירקיה כדי להבין מה קורה במקור -ד"א, אני באמת לא מבין מה קורה בתכנית "המקור", אם מישהו יכול לשלוח לי הסברים למייל הוא מופיע בצד-. לדעתי זה נורא הוריד מהערך של השיר המקורי, אבל בגלל שהוסיפו לו גרוב א-לה ג'ון יוז פילם-סקורס. דבר שדי ניחם אותי, בכל אופן הריוורקים האחרים ללא ספק יותר מספקים, אבל הריווקר הזה נתן לי תירוץ לדחוף לכם ניו אקט נוסף! אז אני אשב ואשתוק, אין תלונות. אני לא היספטר. ביי. היי הנה קישור!
mp3: keep shelly in athens- running out of you (DannielRadall rework)h

בתיאבון!
-אוף מי תקע מחר לימודים!?-

No comments:

Post a Comment