Saturday, December 4, 2010

שאריות הכרמל שעל הקרוקומבוש של ערוץ 22

אני לא ידוע הרבה על התופעה שנקראת BABY JAZZ, למעשה כמעט כלום. מלבש זה שהמוזיקה שלהם מממש כיפית, ושהסינגל החדש שלהם Song for the Season, כנראה ממש עדכני לכל מקום שהוא לא ישראל. אבל כמו שאמר מורי ורבי- בנימין נתניהו: "שם המשחק הוא מטוסים גדולים", ואין מטוס מספיק גדול בשביל להנחית כ"כ הרבה כיף בטראק אחד -או טראק אחד פחות מאז שנעלם הכרמל-. כלל ההוויה של הדבר הזה היא מעבר למוזיקה, ובידח עם שחרור הFL-שיצא כנראה ב... מתישהו- אמור לצאת גם ספר קומיקס בכיכובם של גולדן צ'או וטין וולפה -שתי דמויות שגרומות לי להאמין שמדובר בצמד-

***************

LØW HE▲D$ הם -לפחות לדעתי- הדבר הבא בוויצ'האוס, הרבה בגלל שהם עושים את מה שכולם תמיד עשו רק הפכו את זה את זה לכמה מהעקרונות הכי נחמדים בפוסט-מוזרניזציה. זה קצר יותר, מורכב יותר וקר יותר. הבעיה היחידה איתם היא: 
adding them to itunes is a real bitch on account of the symbulz i recommend doing it one by one so you dont getem all mixed up when you have to re-tag nam sayin nignog?
כמו שאמר חברי האמריקאי מלאסט.פמ. בכל אופן כדאי לכן להוריד משהו לפני לראות שאתם בכלל מסתדרים עם החומרים שלהם, כי הם לא פשוטים. http://soundcloud.com/slow-head ////


***************
דה מינסט בויז, הם בעצם סולו פרוג'קט של ווייל מארקווי מקליפורניה, הEP החדש שלו, שנושא עטיפה שנראית כמו פארודיה על עולם הבלאק מטאל -והילדותיות האינסופית שבו-. כל הEP מורכב משירים שנמשעים כמו בוטלגים מחדרי בודוו'אר  שהתגנבו אליהם נערים משנות ה60. אחרי הכל, הטאגים בבאנדקאמפ ככל הנראה מגדירים את הדבר הזה יותר טוב ממני:
four loko lo-fi satanic pop weed witchcraft California
mp3: the meanest boys- strangest things

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete