Wednesday, November 3, 2010

b

הרבה שנים שאני חוקר את הטעם המוזיקלי שלי, כמובן שעם השנים גם גיליתי את ההיפ הופ והראפ אבל האמת, שאף פעם לא הייתי מוצלח במיוחד בגיבוש הטעם לי במוזיקה הזו, שאפילו אמנים מאותה החלקה נשמעים לי נורא שונה, אף פעם לא הצלחתי למצוא משהו נוח להשתקע בו, סה"כ האמנים שאני כן אוהב קרובים מאד לשדה של פיצ'פורק, אבל זה אף פעם לא באמת היה מוגדר, גם בגלל שאני באמת לא מבין בשיט הזה ודברים נורא מסויימים תמיד עשו לי את זה יותר מאחרים. טוב אם פשוט לקצר את זה, אני לא מצליח למצוא את המקום שלי בעולם הזה. וזה די מבאס את התחת כי זה תמיד נראה לי ממש מגניב ואני לא מבין בזה בשיייטטטט. הראשונים שאהבתי היו הרוטס ואחרי זה א טרייב קולד קווסט, ואז דה לה סול, ואז אאוטקאסטס ובי בואי, וקיד קאדי וביג ק.ר.י.ט. וקנייה ודאס רייסיסט ועוד כל מיני כאלו בשולים ששיכים ל היפ הופ אינסטורמנטאלי וסליי בלס.
אם מישהו כן קורא כן, אני אשמח לאיזו המלצה כי האיזור הזה ממש שומם מבחינתי ואני דווקא די אוהב אותו.

בכל אופן בדאבסטפ אני דווקא די מתמצא, והנה משהו שהגיע לידי לא מזמן ופשוט חייבים לנסות:

3 comments:

  1. nin3 aka משתעמם בקלות aka עמיחי המתנחלNovember 8, 2010 at 10:12 AM

    אני בטוח שחלק מהדברים אתה מכיר אבל אני אוסיף אותם ליתר ביטחון:

    spank rock-yoyoyoyo
    aesop rock-bazooka tooth
    el-p -I'll Sleep When You're Dead
    king geedorah-Take Me to Your Leader
    Madvillain-Madvillainy
    TTC-Bâtards Sensibles
    Plastic Little-She's Mature
    mos def-The Ecstatic

    קצת יותר מיינסטרים:
    wu-tang clan ושני האלבומים הראשונים של m.i.a ו dizzee rascal

    מקווה שעזרתי קצת

    ReplyDelete
  2. הכוונה לשני האלבומים הראשונים של m.i.a ו dizzee rascal

    ReplyDelete
  3. תודה (:
    בכל אופן, אני מכיר ואוהב כאן את הרוב, העניין שהוא שאין לי הבנה אמיתית בכל העניין הזה, באינדי רוק והאינדיטרוניקה וצ'יפטיון ווויצ'האוס וכל השיט הזה אני מצליח למצוא את האמנים המחתרתיים ממש בקלות, ואני לא ידוע בכלל איפה להתחיל לחפש בהיפ הופ ובראפ כי אני גם לא יודע מה אני מחפש.

    ReplyDelete