Sunday, November 7, 2010

סליחה על האיחור

זה כבר לא הרבה שווה בגלל, שכל בלוג כבר הספיק לעבור על הידיעה עם רעשי המשנה הזו.
כל הילדים בשכונה כבר יודעים שהסמית' ווסטרנס ישחררו ב18 בינואר את האלבום החדש שלהם, DYE IT BLONDE, ושהוא אמור להיות מושפע מהבריט פופ של שנות ה90, אבל אף אחד לא יודע מה מסתתר בדבר הזה, חוץ מהעטיפה שהזכירה לי טפטים בבתים של סבתות  פולניות מתות -סליחה על זה, סבתא-, אבל כן עשה דז'ה וו לעטיפה של ניו אורדר, מהאלבום כוח, תאגידים ושקרים, שכל קשר בינו ובין הבריט פופ של שנות ה90' נראה לי מקרי לחלוטין -אולי מלבד הקשר למלכה-.
אוקי די.. חפרתי, בכל אופן, אז בסוף השבוע האחרון, כאילו בהפתעה פתאום דלף לאינטרנט, בטעות -או שלא?-, ועדיין לא ברור לי אם הוא סינגל או לא, אבל זה בעיקר בגלל שהפעם הראשונה שנתקלתי בו חזרתי מבילוי ביום שישי בערב וריפרפתי שם בקושי. WEEKEND הוא דווקא שיר די כיפי, אני יכול להיות שבגלל בורות מוזיקלית מסויימת, לא רואה קשר ישיר לבריטפופ, פשוט הביצ'-גלאם-רוק שהם עשו לפני זה רק קצת יותר מגובש וכיפי, אני אהבתי אותו.



אין לי הורדה כרגע, לא שברתי את הראש מספיק כדי לחפש אחת. בינתיים הוא נוח יותר ביוטיוב, בכ"מ כבר לא נשאר לי הרבה מקום באייפוד...

No comments:

Post a Comment