Tuesday, November 9, 2010

Djanimals

אני לא אכתוב הרבה כי אני ממש ממהר, בכל מקרה: ניו אקט, DJANIMALS...
אני זוכר איזו חלטורה עם מארק רונסון, אבל לא יותר מידי. בכל אופן, אמרו לצאת אלבום מתישהו ב2011, מממממממש יתאים לחובבי אבלנצ'ס משובעים. גם מי שלא אגב מוזמן לנסות, הוא עובד בכל אופן...

MP3: Djanimals- Nightshift In Blue

עוד ניו אקט, אהל זה כבר יהיה ממש קצר כי אני מאחר את האוטובוס
FISHING
MP3: Fishing – OOOO


היפ הום אינסטרומנטאלי, קצת צ'ילאאוטי לטעמי, אבל זה לא רע.... ויש לזה קובר ארט נהדר!

*******

טוב, אז בגלל שאין לי כל כך זמן, ואני די מצטער אני פשוט חולה על פרבולות ומקביליות אז אני לומד להנאתי למתמטיקה -זה יגמר בדם-, אז כדי לא לאכזב אתכם, או לפחות את עצמי כי אני לא רואה כאן עדו מישהו -מישהו? הדהדהדהד-, אני כבר אהפוך את העידכון הזה לעידכון ניו אקטס, הדלפות וסתם שירים נחמדים מהתקופה האחרונה (:

אם אהבתם את האו טו דרס וול, אין שום סיבה שלא תאהבו אותו. אם דרושה כאן כנות, אני לא חובב גדול של האוס טו דרס וול, אבל אני מבין מה כל ההייפ סביבו ולכן מצאתי לנכון לשים כאן את הסינגל הזה. סה"כ זה כמעט אדח לאחד, ר'נ'ב לו-פי-יי איטי, אניגמטי אפלולי וקודר. באמת מומלצץ לכל מי שאהב את HTDW...
MP3: Guerre - Forgiveness

הטראק הבא ממש מצויין, הוא למעשה השילוב הטוב -והיחיד- שמצאתי בין צ'יפטיון לIDM, הוא נשמע ממש מעולה ויכול להשתלב בכל כך הרבה מיקסטייפים שאני חושב עליהם עכשיו, ואני מבטיח לכם שעוד יהיו כאן מיקסטייפים טוב יום אחד, אני רק צריך ללמוד את האמנות הזו. בכל אופן, מומלץ בין אם את אוהבים צ'יפיון וIDM ובין אם לא, כי זה תכל'ס לא דומה להרבה דברים ששמעתם עדם היום, תסמכו עלי (8
MP3: Chalices of the Past - 2 RUDE

Eola עושים לו-פי פופ פסיכדלי, אבל קצת אמביינטי. אין שם משהו חדש או מיוחד יותר מכל שאר הניו אקטס שמציפים אותנו שעושים בדיוק את אותו הדבר, אבל הם עושים את זה לא רע. ביוזר הרשמי שלהם, במדיהפייר, הם מציעים לנו את שני האלבומים שלהם בחינם, זהירות מכיל קבצים שמנים.

הלהקה הבאה היא להקה שנפשוט נחדמ לשמוע שעדיין קמות כמוה, כי פשוט חסר לנו מכאלו, אתם יודעים על הפוס-פאנק-סארפינג-פסיכדליה הזה. ובכל זאת הויוידס עושים את זה בצורה ממש נחמדה, אולי קצת נמרחת, אבל כמה אבמת אשפר למרוח שיר של שתיים וחצי דקות.. נו באמת. באמת נחמד.
MP3: The Vivids - Den Of Thieves II

מולטי, נער משועמם מאיזור שוקק כלשהו באמריקה הצפונית, הוא הער מהמעמד הבינוני ולכן, המותרות שמגיעות לו יחיסות מוגבלות, אבל המעמד הכלכלי של ההורים שלו לא יעמוד בדרכו של גיבורנו, לא לא! כי מה שלא בא פיזית בא טכנולוגית, אז והא פשוט מוציא טראקים בכל סגנון אפשרי- כל עוד אפשר להכין אותו על המחשב. אני חייב להודות שהוא די משעמם אותי אבל הייתי חייב להכניס את זה בכלל הסיפור, זה ממש מצחיק XD בכ"מ, כל הכבדו לו על התעוזה והכל, אני מניח שבאמת יש לו כישרון, הלוואי שאני הייתי יודע לעשות משהו מעבר ללכתוב לכם את כל השטות הזו.

No comments:

Post a Comment