Wednesday, November 10, 2010

Jen-O-cide

אני עדו פעם אמטער שאין לי זמן, אבל פשוט אין לי זמן, אז היום אני אאכיל אתכם במקום במלא ני אקטים עלובים -מצטער על זה, אגב-, בניו אקט(ית) אחת שהיא פשוט מממממש איכותית.


ג'נוסייד, היא בלונדינית, היא אמריקראית, היא עושה אלקטרופופ והיא לא טראשית כמו שהיינו מצפים. למעשה הביטים שלה והכלל ההפקה והמאסטרינג סיגלו לשירים שלה מעין אווירת אייטיז נעימה, שגורמת לי לחשוב אם היא הייתה כל כך טובה גם אם היא לא הייתה תקוה במילניום הקודם -דבר שאני בדר"כ לא מברך בלי הסמיכות של המילה "רבייבל"-. היא למעשה לא באמת חדשה בתחום והיא מגששת פה ושם בכל מיני להקות פופ מחתרתיות -פופ: ז'אנר מוזיקלי בפני עצמו או פשוט מה שפופולארי באותו הרגע?-, אני לא כל כך בטוח אם השיר הזה הוא סינגל מתוך הבלף טייטלד שלה משנה שעברה, או סתם שיר ממנו או הדלפה מאלבום שיצא כי אין לי כל כך זמן לחקור -אלא אם כן מדובר בחקירת פונקציה-, אבל אני באמת נהנה ממנה, שמעתי אותה כבר די הרבה עד עכשיו, יש לשיר הזה הכבר הרבה השמעות בלאסט.פמ- פשוט כי הוא כיף בלי להיות טראשי וצווחני מידי, כמו שאני אהוב את הפופ שלי -כמו בלו גאוונס של בלו האוואי, עוד אינדי פופ מעולה...-.

MP3: Jenocide - Bechball


No comments:

Post a Comment