Saturday, November 13, 2010

סופ"ש

סופסוף קצת זמן לבלוג, למקרה שאתה תוהים המבחן במתמטקיה הלך קטסטרופה, אף פעם לא הייתי טוב בחרא הזה. ברגע שחזרתי לחיים נורמטיבים ראיתי שפיפסתי כל כך הרבה דברים מדהימים, ומרגשים בו זמנית.

jj
סיינסירלי יורס, הלייבל שאחראי לחבורת האניגמה-פופ הנהדרת הזו החליטו לזרוק אלינו סינגל חדש שלהם, הסינגל (אם הבנתי נכון מדובר בסינגל או חלק מאלבום חדש- שבעצם כולל כמה סימפולים ביניהם האינטרו מאלבום המופת של הxx. באמת שמדובר בשני טראקים מעולים שחבל לפספס.
MP3: jj- Let Them
MP3: jj- I'm the One / Money On My Mind

 Games
כבר התייחסתי בבלוג הזה לא מזמן לצמד הפסיכדלי-צ'ילווייבי בספק וגם ליחסים האמביוולנטים שלי אליהם, בכל אופן הEP החדק שלהם כבר יצא ועדיין לא יצא לי לשמוע אותו למען האמת, אבל הם גם הוציאו קליפ חדש- ביזארי וחסר תכלית שכולל מפת עולם עם קרני אור מוזרות, דיילות חסרות טעם ויפני כל כיסא מעופף לרקע תמונות של מקומות בעולם ומגדלי תאומים עומדים על תילם כאילו הם מבקשים להתגרות בתרבות החברתית הפוסטמודרניסטית ולהיות חלק כל כך גדול בה בו-זמנית.


Young Magic
יאנג מג'יק הוא ניו אקט בצילו של מפיק מוזיקלי/סינגר שעושה את העבודה שלו ממש מעולה, אם זה בעריכת הביטים הנאו-סול-יים, והשילוב של הוקאלס שלו בתוך כל הבלאגן המרומקס והמסופלס הזה של הילדים צועקים ברקע ותופים שנשמעים כאילו פיתחו סכיזופרניה אל מול הקול הנוח והכמעט נורמטיבי שלו.
MP3: Young Magic- You With Air

Melted Toys
עם שם כמו מלטד טויז לא יכולתי שלא לחזור לילדות מלאת הפירומניות שלי והצעצועים הישנים של האחים הגדולים שלי שהתעקשתי לשחק רק בהם, ואפשר להגיד שהמפגשים שלי עם -רוב- הצעצועים החדשים שקיבלתי נגמרו ברע, כי אין מה לעשות שיש לך את הואן של צבעי הנינג'ה ואת כל צבי הנינג'ה+שרדר מלא סופרמנים וספיידרמנים ובובה אחת שעברה התעללות של רובין -בלי באטמן-, חוברות קומיקס ובובות של קאפיטן אמריקה, פלאש וספרי מד"ב, הילדות שלי הייתה אחד מהשנים היותר מתוקות בחיים שלי -אפילו שהיא נגמרה די ברע-. אותו הדבר עם מלטד טויז, לו-פי-ר'נ'ב-פופ שנשמע קצת כאילו נלקח מסאונדטראק של משחק וידאו משנות ה80 המאוחרות, אני חייב להודות שאפילו האנמיות של השיר לא מנעה ממני להינות, ואפילו קצת להחזיר אותי לילדות שלי -לא שיהא רחוקה, כן? היא פשוט נגמרה בבום אחד עצוב-
MP3: Melted Toys- Wild Waves

1 comment: