Saturday, November 20, 2010

אולה צ'יקיטה

אני בטוח שכל מי שהגיע לבלוג הזה בדרל זו או אחרת- כבר שמע שטורו וואי מואה קבע את תאריך היציאה של הLP החדש שלו, אנדניט' דה פאין- שיצר ב22 בפוברואר, 2011. אם בכל זאת לא שבעה נפשכם מאמן הצ'ילווייב האגדי, אולי תשמחו לשמוע שהאוסס- צמד צ'ילווייב -כבר לא ממש- עלום שם החליטו להוציא רימיקס לאחד מהשירים היותר טובים של השנה, טאלאמק, השיר שהכניס אותי לעולם הצ'ילווייב ופאקינג גרם לי להבין למה כולם מרוצים את וושד אאוט -זו לא טעות מטופשת של טירון, אני מתכוון לוושד אאוט הפעם-. בכל אופן, אני לא חושב שיש משהו יוצק צ'יל מהקאבר הזה, אפילו לא המקור:
MP3: Houses- TALAMAK Toro y Moi cover

***************

ספקולאטור, פרויקט של ניק ריי מלוס אנג'לס. כל הדבר הזה הוא מעין שיכרון חושים שמגיע במסווה של צ'ילווייב מתוחכם, שמערב -לפחות ככה זה נשמע- בערך כל צליל ששמענו עד היום אל תוך שירים בזמן מינימלי והופך אותם להנאה אמיתית. חוסר ההבנה הכללית שלנו לגבי מה שהולך במוח שלו גורם לזה להשמע כל כך רגיל, כמעט כמו שיעור מתמטיקה- רק שכאן באמת נהנים!
MP3: Speculator- I Wait All Day
MP3: Speculator- Pure Ecstasy

***************
למעשה אפילו אין חלכם טעם לשאול מזה הדבר הזה, כי באמת שאין לי מושג, מצאתי אותי בעת שיטוט בבלוגי מוזיקה, אבל לא הצלחתי למצוא על הדבר הזה שום רקע. זה פשוט צ'ילווייב הזוי ונהדר, שהמונח צ'ילווייב כאילו נפל עליו בטעות. זו פשוט מוזיקה מתחת לשכבה חמימה, לו-פי-ית וממכרת של הבנה עמוקה באוזן האנושית.

No comments:

Post a Comment