Monday, November 1, 2010

די נקסט ט'ינג אין דה גירל טוקס

בשנתיים שאני מתעסק בכל האינדי שיט הזה נתקלתי רק באמן משאפים אחד שבאמת אהבתי. קונפומיסטי כמה שזה יהיה, אבל זה כמובן גירל טוק, באמת שבמשך השנים לא הצלחתי למצו אדח שאני אוהב יותר, וניסיתי. באמת שניסיתי. הוא הביא את המאשאפ לרמת אומנות עילאית מבחינתי.
היום הכל השתנה, שהכרתי את Kids & Explosions, הלינק יעביר אתכם לאתר הרשמי שלו, שם אתם יכולים לראות קבצי גיף ראנדומליים, וידאו ואף הורדת אלבום א-לה רדיוהד, אתם יכולים לבחור כמה לשלם על האלבום שלו. ריפרפפתי קצת בין השירים מדובר בשיט עשוי למשעי, ברצינות! ת'ו, התיאור שלו קצת אקספירמנטאלי יותר ממה שהוא באמת:
boy who makes songs by stealing other people’s songs and making them worse,” שבעצם כל האתר והקונספט שלו בכלל סובבים אחרי אירוניה זולה ומשעשעת במיוחד, באמת שזה שווה משהו!

מפ3 ניסיוני:
Kids & Explosions - There is a Burning Ball of Fire in Outer Space
מאשאפ: נוטוריוס ביג, סיגור רוס, ביונסה, ברלין. 
קוואליטי שיט!

2 comments:

  1. וואו, מעולה! אימצתי.
    שתהיה בעניינים, דרכך הכרתי כ''כ הרבה אמנים מצוינים שאני כמעט בטוחה שבלעדייך בחיים לא היה יוצא לי להכיר אותם, אז תודה.
    קצת שומם פה... אז שתדע שאני קוראת כל פוסט.(:

    ReplyDelete