Saturday, November 6, 2010

bb

מממממממממממממש משעמם לי היום, וכמובן שזה נגמר בנוודות רשת צולעת במיוחד שלא הניבה הרבה תוצאות, אבל יש לי מה לחלוק אתכם היום, בעיקר מעולם הסינת'-פופ, אבל גם לא גילויים מרעישים, שום דבר שלא הגיעו אליו לפני...

Games+ Laurel HaloStrawberry Skies

צמד הסינת'-פופ-צ'ילווייב שרובנו הכרנו בעיקר בגלל 15 דקות התהילה ברייזינג של פיצ'פורק זרקו לנו עצם מהEP שאמור לצאת להם בסוף השבוע -אם אני לא טועה-, את הטראק הם מעבירים בהנאה עם לוראל האלו, זמרת וויצ'האוס (וייב שתפס תאוצה בערך מהחצי הראשון של השנה האחרונה, בערך כמו הסינת'-פופ-צ'ילווייב רק אפל יותר ועשוי להכיל כל מיני השפעות בערך מכל דבר שאפשר לחשוב עליו. ע"ע: סיילם, ווייט רינג, מודרן וויטצ', ס ר ב י י ב.). סה"כ, לא נפלתי, אבל זה בטח יותר טוב מהרושם הראשון שהיה להם עלי, אני אחשוב על זה...

Solar Bears - Children Of The Times

טוב.. זה כבר "ישן" יותר, אבל נזכרתי בזה שאחיין שלי הגיע וראה הופ, הייתה שם איזו תכנית ביזארית, ואז נזכרתי בקליפ הזה. סה"כ מדובר בשיר לגמרי צ'ילי, גם- לא מדהים, אבל משמ נחמד לשמוע אותו לפעמים, והוא גם שייך לבר-ווייב שאני עדיין מתעקש להכניס לתודעה. -נו אתם יודעים, כל הלהקות עם השמות של הדובים וכו'-

BLANCHE BLANCHE BLANCHE - Talk Out Loud

זה חם מהתנור, אז בבקשה בזהירות שאתם מוציאים את זה -סטגדיש-. לא ברצינות, זה גם ממש חדש וגם ממש מטעה, טוב זה לא. השיר הזה, הוא בדיוק כמו הקליפ שלו -וזה מה שהופך את הקליפ הזה לטוב בניגוד למה שהרבה חושבים-, הוא אפל, אנמי, אניגמטי ומונוכרומטי להחריד. עם ווקאלס נשיים מבולבלים ובאקגראונד ווקאלס גבריים משונים בריפיט, מתחת לשכבות של מעין סמי-לו-פי השיר הזה נשמע כמו פארודיה על ביצ' האוס והשיתוף פעולה המשעמם בין אייבי טייר מANM ואישתו, ומשום מה, אפילו האנמיות היחסית לשניים האחרים, הוא תפס אותי הרבה יותר מהאחרים. גאוני...

No comments:

Post a Comment