Wednesday, November 17, 2010

bbb

**************
טריפטיידס הם טריו של מגל הסארף-גאראז'-רוק שכרגע מנגנים בחניה של אחד מהם באינדיאנה ככל הנראה. אני חשבו שאני אוהב את זה, אבל בערך כמו גייסמ אני לא יודע בדיוק להצביע מה נחמד בזה כל כך, כאילו זה קלירלי לא מדהים במיוחד, זה פשוט נורא נחמד וזה העביר את הזמן ממש טוב, לשמוע את הEP שלהם, אבל אני חושב שיש לי דברים יותר טובים למחלא את האייפוד בהם. בכל אופן כדי לכם לנסות. את הEP אפשר להוריד בבאנדקאמפ שלהם, עם יכולת בחירה לכמה את רוצים לשלם -כן, אפשר גם 0- (bandcamp) -אצלי לפחות, יש בעיה עם טראקים 1 ו2 ולא יצא לי לשמוע אותן עדיין-
**************
יות' ספורטס  ט'ם פארקס -כן כן, זה הספיק לבשתנות יבום הזה שעבר בינתיים, מאד מפתיע.- הם עוד ווירדוס שעושים את הדרים פופ שלהם מסונת'ז וטוב במיוחד, למען האמת לא באמת הצלחתי למצוא הורדה לEP היחיד שלהם. אני יודע שהם עשו רימיקס לליל' וואין ושהם בכלל לא רעים, יש אפילו כמה קליפים בוימאו:

Youth Sports - "Trees" from Youth Sports on Vimeo.

Youth Sports - "Tropicalies" from Youth Sports on Vimeo.

Youth Sports - "Thief" from Youth Sports on Vimeo.

http://themeparks.bandcamp.com/ הבאנדקאמפ  החדש שלהם. כולל הורדה לרימיקס של ליל וו'ין

**************
אסטייט של בואט עושים שילוב נהדר בין פופ לבין הז'אנר הנשכח ביותר של העשור בקודם- פריק פולק ואיכשהו כל זה נשמע כמו סינגל לא מוצלח ואנדרדוגי במיוחד מסיקסטיז. זה יצא להם טעים! עם הפקה רזה במיוחד, ווקאלס פושרים, גיטרה שגובלת בקלאסיקה, בס כמעט עלמותי ותופים בסיסיים לגמרי הדבר הזה נשמע כל כך כיף שבא פשוט לשבת ולשמוע, בלי לעשות שום דבר אחר. ד"א, משהו בה די הזכיר לי את עמית ארז -שמאד אהבתי פעם, אבל זה כבר לא זה-

No comments:

Post a Comment