Tuesday, November 16, 2010

Lovegrenade

לאבגרנייד הם להקת לו-פי פסיכדליה תל אביבית שלא מזמן נתקלתי בMP3 שלה. למשעה שנתקלתי בהם הייתי לגמרי בעננים, זה כבר ההרכב השני מישראל שאני מגלה השנה ובעצם ממש אוהב, וםג להרכב השני אגב, יש אהבה בשם (טייגר לאב, יו נואו. פוסי קוקיין הפך להיות אחד מהשירים הנשמעים ביותר באייטיונס שלי. באמת מעולים.). העניין הוא שאני באמת מתחיל להרגיש גאווה קטנטנה -תרבותית לכל היותר, אני לא הולך לפתח פטריוטיות או משהו- להיות ישראלי -דבר שהיה קשה להתגאות בו בשנתיים האחרונות- עוד הרבה ביטחון, נתן לי הלאסט.פמ החדש -שמסנתכרן עם האייטיונס כל כך נהדר עם הסקרובלר שבעצם מאפשר לעניין הזה לקרות ושאני אהhנה ממנו- לפגוש אנשים מעבר לים עם טעם מוזיקלי  דומה לשלי, חלקם אפילו לא כ"כ רחוקים מהגיל שלי וזה ממש נהדר, אני באמת מקווה למצוא שם את החבר שתמיד חיפשתי.

בכל אופן, לאבגרנייד הם טריו: דודי מלכה, ערן נווה ואיתי סנדובסקי (?), והם עושים את המוזיקה שלהם ממש לא רע, יש בשנה האחרונה מין התפתחות של תרבות היפסטרית מוזיקלית אמיתית, בניגוד לשנים הקודמות שרוב התרבות ההיפסטריות הייתה בנויה בעיקר על הביגודיה של ויצ"ו ואמריקן אפרל -בעיקר!-, בשנה האחרונה מתפתחת התרבות באופן תרבותי נרחב יותר שכולל: בלוגרים, מוזיקאים, אופנה, -אני לא בטחו בקשר לבא- ואפילו בצורה נדל"נית יותר שהם מתקבצים מסביב לרחובות ספציפיים בתל אביב ובעצם מבססים את עצמי סופסוף כתרבות ראויה להערכה כמו כל מקום אחר בעולם. ד"א, שלא תטעו אני לא מייחס לחברי הלהקה שום אופי היפסטרי כזה או אחר. אני לא מכיר אותם אישית בכלל, אלא מדבר על התופעה המוזיקלית והתרבותית הנרחבת שמתפתחת -באיחור לא ממש אופנתי- גם כאן סופסוף.

***********
ואם כבר מדברים על השנה האחרונה, אני אתחיל לחשוב על אלבומי השנה שלי, ואני מבטיח שעוד תשמעו עליהם.
***********
וגם! אריאל פינק והגריפיטי הרדוף שלו עשו סשן לפיצ'פורק TV, עד כאן הכל לגמרי מגניב ונחמד, כי מדובר באחד מההרכבים הכי טובים של השנים האחרונות. ברצינות, אחד האהובים עלי לפחוד, מלאי באזז כללי ואהדה מכל כיוון -במיוחד בשנה האחרונה-. בכל מקרה, פטצ'פורק כהרגלם שלחו גם אדן שיתעד את האירוע המלבב, הפעם הם שלחו את ארז אביסר -כן, אחד משלנו. עוד פעם. אני אומר לכם כל הפוסט הזה קשור לשנה אהחרונה וישראלים בתרבות האלטרנטיבית. וכל זה צירוף מקרים-, בכל אופן, עד כאן הכל באמת נחמד מאד, רק שהפעם, פיצ'פורק החליטו לא פחות ולא יותר לעשות גם גיפים! -קולולולולו-. 4 גיפים של אריאל פינק והגראפיטי הרדוף שלו -הוא נהיה דומה לקורט קוביין משניה לשניה. צריך לעשות עם זה משהו-




2 comments:

  1. ומה עם טרי פויזן? רק הרכבים?
    זו מיור פשוט אין לי כוח לרשום.

    ReplyDelete
  2. טרי פויזן מגששות כבר המון זמן בשטח

    ReplyDelete